Janina Kronlund


Skola, arbetsskolning & Ollistisdag
god morgon världen! jag spenderade en tidig morgontimme till att snooza och starkt överväga att bli kvar i sängen istället för att sitta i skolan och greja med statistik. till slut bestämde jag mig för att slita mig upp och slita mig till köket för att äta morgonmål riktigt sjukt långsamt. njutande långsamt. gott. (jag har hur mycket mat som helst på grund av att jag orkade mig till butiken igår) (annars brukar jag vara i en sån hurry att jag endast hinner få med mig en yoghurt & en sked i väskan).
 
traskade till skolan, gjorde en uppgift, lämnade in uppgiften och nu sitter jag här. mycket mer man skulle kunna göra, men jag har tappat koncentrationen. allt jag orkar tänka på är skolningen som vi har på jobbet senare idag och viktiga frågor som berör den. hur ska jag ta mig till jobbet? om jag traskar, när borde jag starta så att jag är där i tid? så viktiga grejer på gång i mitt arbetsliv just nu att denna skolning fick tre utropstecken efter sig på vår väggkalender hemma i köket. så sådant! samla fokus.
 
 
jaoo förresten! ikväll spelar jag på ollis! VI SES DÄR mina små pussgurkor!
kitty

haha anlita bluu han har väl ledigt :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress