Janina Kronlund


Ollisbloggen
scrollade igenom min blogg lite så där halvfort och insåg att jag nämner oliver's inn stup i kvarten. det ska jag göra igen! jag ska faktiskt ta och ägna ett helt inlägg åt världens bästa bar! SÅ MYCKET KÄRLEK! jag är så SJUKT jävla tacksam och lycklig över att få vara en del av ollis crewet. för att hitta ett crew som är lika fakking awesome som detta så får ni nog söka länge :)
 
 
pampasveckan är över och jag har dragit mitt strå till stacken med tre stycken partypass (till skillnad från förra årets ett ynka!). jag har mått så sjukt bra i dj-båset att det är svårt att sätta ord på känslan. på fredagen jobbade jag dagens andra pass, så jag var med när vi stängde för en timme mellan 17-18. mysigt med valomerkki vid 16.30 :D drog ner musiken och så kalasade vi på pizza. tänkte berätta om hur skoj det var minutrarna innan vi skulle öppna igen, när jag stod i båset med mikrofonen på och råkade gäspa högt & mystiskt :D "wtf-was-that"-minerna som jag fick var riktigt priceless!
 
världens bästa dj razze har hållit på med sitt one last tour under året och på lördagen nådde touren sitt slut. jag och ida stod och hoppdansade till en sjukt bra remix av forever young med tårar brännande bakom ögonlocken. SÅÅÅ GULD och så sjukt bra!! rasmus kommer definitivt att vara grymt saknad på ollis! jag vet att livet går vidare men det är klart sorgligt för det :) efteråt fick jag gråtande lova jontte att jag skulle komma léende tillbaka senare för att köra pampasveckans avslutningspartypass. och vilket drag! JAG MÅR SÅ BRA PÅ OLIVER'S INN!!!!!!!! helt enkelt.
 
idag kände man sig bara passligt sliten, vi hade firmafest med världens bästa crew! jag var så seg och har ingen möjlighet att festa idag att jag skippade bockis bryggeriet och joinade dem för en stund till dallas istället. dessa fina fina fina människor med sina fina komplimanger och sina underbara personligheter. jävlarsssss vad jag älskar oliver's inn.
 
ANNNNDDD party people! ÅRETS PAMPASLÅT!
 
daniela

alltså ollis<333

TIDSTJUVEN

<3 <3 <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress