Janina Kronlund


Mitt hjärta
 
jag har ingen aning hur jag har kunnat glömma bort att berätta om det överlägset bästa som kommer att hända denna månad. pampasveckan kör igång på tisdag om precis två veckor! på torsdagen anländer världens bästa svennebanan till finnelandet! JÄVLARS vad det ska bli roligt att ha emma här! :D

vi har förresten fått veta hur vi spelar under pampasveckan och jag bönade & bad om tisdagskvällen (yass, it's mine) och så kör jag på lördagskvällen också!! alltså jag är så sjukt taggad redan nu! känner nu redan hur livet når sin topp och man bara mår så otroligt bra. countdown: 14. the good life.
 
 
TIDSTJUVEN

Jeeee! Älskar att du ska spela tisdag och lördag <333

Förväntansfull finne

Ack, tiden när tiden är kommen ska vi hoppa av glädje och ge emma ett oförglömligt veckoslut ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress