Janina Kronlund


Cheerleadinglärare
 
idag har jag fått vikariera i gymnastik på världens bästa högstadieskola under hela dagen. på schemat stod cheerleading och jag hade så sjukt roligt med alla fyra, fantastiska tjejgrupper. i natt sov jag hemhemma för att det är så lätt att ta sig till skolan därifrån, annars hade jag fått vakna alldeles för tidigt för att hinna förflytta mig från mitt hem i stan till 65230. vaknade några gånger under natten för att mitt undermedvetna tydligen trodde att jag skulle försova mig.
 
hade en jättebra dag som jumppavikarie slash cheerleadinglärare (haha) och jag måste ge alla tjejer massvis med creds för hur duktiga de var :) de spred så mycket glädje att jag blev ännu gladare än jag var från första början. hela miljön med både lärare & elever är så galet trevlig på denna skola! när jag jobbade där (innan jag började studera) var mitt humör konstant på topp och varje morgon såg jag fram emot att gå till jobbet :D fick en liten saknadskick idag! vet inte hur jag haft sån tur att alltid pricka tio poäng på att välja arbetsplatser där man jobbar med härliga människor?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress