Janina Kronlund


Äntligen fredag!
även om väckarklockan stod på 6.35 idag så råkade jag vakna fem minuter innan alarmet skulle gå off (what?). efter några minuter av tvekan så klädde jag på mig och cyklade iväg till gymmet (what?). innan klockan var sju befann jag mig där! tog mig igenom ett pass core och ett x antal metrar på springmattan. cyklade hem och hade en feel av att ha så sjuttons mycke tid. kändes som att fredagen kickade igång helt supernajs!

satt på business to business marketing några timmar, innan jag & milja lunchade take away laxsallad från sweet vaasa på vår soliga balkong. så mysigt! skolan fortsatte med ytterligare några timmar payroll administration, blev inte riktigt till någonting eftersom vi alla hade sån fredagsfeelis :D
 
SÅ SKÖNT med veckoslut, alltså! ska ta vara på varje veckoslutssekund till TUSEN!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress