Janina Kronlund


Junitorsdag
hör och häpna, men denna tjej har lyckats ta sig till gymmet efter en basic jobbdag. till och med värt en bild. än en gång så har jag varit lite överdrivet lat med att gå till gymmet, så jag tänkte att jag skulle köra lite easy med ett rpv-pass som inte hölls av aino. nå vilken idé sedan, jag tänkte ändå bara dö ungefär tre gånger. på något konstigt vänster lyckades jag överleva och känner redan hur ont jag kommer att ha i övermorgon. fint så!
 
om cirkus en halvtimme ska jag iväg till favoritbaren för att träffa mina dj-kollegor, vi ska dela upp turerna tills mitten av augusti. vet ni vad som händer i mitten av augusti? om 51 dagar? jag ska ut i världen!!! jefvlar vad jag längtar! if travel was free you'd never see me again, haha.
 
DJ ZHARKEN

va du e gollo!! :* <3<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress