Janina Kronlund


hejhejhej
det var ju precis helg, men nu är det bara tre jobbdagar kvar tills nästa ledighet. dagarna går passligt fort och imorgon är det juli. juli är min månad :) det blir aldrig mer sommar än vad juli kan leverera. juli är guld och i juli mår jag alltid som en kung. vädret börjar ta sig och jag går runt och väntar på de där trettio graderna som blivit utlovade till fredagen (allt över tjugofem är trettio). bra väder gör att man känner maximal lycka :D försök inte påstå något annat!
 
nu har jag skrivit på det här i säkert en timme, trampar på stället och kommer inte framåt. blir distraherad av precis allting. livet är helt chill, scrolla till nästa inlägg och lyssna på lost frequencies låt. den är så sjukt bra, tycker jag! första gången jag hörde en låt av denna kille kände jag direkt hur han låter musiken förmedla mina feels. soundet går rätt in i hjärtat på mig.
 
vad annars? vet att jag redan sa att jag längtar till fredagen. vill ni ha fler orsaker till varför? grejen är den att den dagen borde bli en av mina lönedagar. lön är ganska lyxigt. förresten så behöver jag några nya par med svarta byxor, eftersom alla är sönder nu. det sista paret sprack i fredags då jag blev överdrivet glad över ett brev om vår bahamaskryssning. allt lyckas man med :D
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress