Janina Kronlund


Fan va bra
 
ägg ska stekas på den undre sidan och inte så länge så att gulan blir genomstekt. nu vet ni! bae-frukost (alltså bacon and egg haha) är det bästa en söndag kan bjuda på.
 
 
i söndags blev det spontant chill på laituri tillsammans med sonja, matte & mackan, senare fick jag beskåda dessa talangfulla människor in action i rockföreningens utrymmen på åa. synd att man föddes talanglös :D
 
 
sandra har fyllt år så jag & emma traskade till henne & hannes för att kalasa lite. massvis med chillmys!
 
 
fanny jobbar som reseledare i turkiet men hon är hemma för semester i detta fina, varma land. måste vara skönt att komma hit på semester, och märk nu snälla sedan sarkasmen. hursomhelst så är det underbart att få hänga lite med denna tjej!
 
 
som ni märker så gör jag inte så mycket annat än äter.
 
 
eller jo, jag jobbar. den här veckan blir saldot dryga 50 timmar. igår jobbade jag 8-16 på dagsjobbet, 22-3.30 på nattjobbet. som tur fick jag speciallov att jobba 12-20 idag, annars hade jag aldrig orkat. dagarna efter passliga tre timmars sömn fungerar inte längre.
 
 
mamma & pappa ställde till med ett litet grillkalas och jag åt mig så mätt att jag hade kunnat rulla hem.
 

innan tisdagsjobb så satt jag på brasserie tillsammans med josefina och marielle. fina fina människor och än en gång konstaterar jag att spontant är bäst :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress