Janina Kronlund


Strugglet
 
att stiga upp i morse kan bara beskrivas med följande mening: the struggle is real. jag låg en halv timme i sängen och funderade på om jag skulle bli kvar eller om jag skulle slita iväg mig till skolan till kvart över åtta. jag tvingade mig själv att tänka tankar som "bara du går till skolan kan du sova där istället" (ain't gonna happen men det svåra är ju endast själva grejen att komma iväg :D) och "bara du går till skolan nu så kan du vara borta en gång då du verkligen behöver få vara borta". sist och slutligen skuttade jag upp ur sängen och traskade till skolan. 

och här är jag fortfarande! känner mig lite halvt effektiv som snart tagit mig igenom lektioner i både labour law and payroll administration samt marketing laws. om cirkus en timme börjar dagens sista lektion, statistics. kämpaaaa. efter skolan har jag planerat att gå på kaffedejt med johanna
ÅÅÅH INSÅG PRECIS ATT DET ÄR ONSDAG vilket nästan innebär HELG och vet ni vad? detta veckoslut är jag helt ledig ♥ det förtjänar jag! jee!
kitty

jee utgång tisammans alltså?! :D

Svar: HA DE NU INT VARI PLANEN HELA TIDEN :D
JANINA

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress