Janina Kronlund


Så sjukt taggad!
 
i morgon är det tidig väckning & tidig avfärd med destinationen åre! jag är fortfarande så sjukt taggad att jag inte vet vad jag ska ta mig till! :D känns i alla fall som att jag är superförberedd eftersom jag införskaffat nödvändiga saker inför resan under en lite längre period än två dagar. nästan alla kryss är ikryssade på packningslistan (snacka om ordning!) men jag måste fortfarande trycka ner allting i väskan. 

denna lördagskväll till ära har jag & emma kalasat på tacopaj och... skrivit skoluppgifter. missar man en vecka av skolan måste man slita lite även om det är lördag. klockan är snart elva men vi tänkte ännu gå i bastun :D räknar med att jag får sova ordentligt nästa gång på söndag nästa vecka.

JÄVLARS VAD VI SKA HA ROLIGT! ni kan följa mig på instagram @janinakronlund :) är högst antagligen mer aktiv där under denna vecka. NU KÖR VI!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress