Janina Kronlund


Livet är en dans på roser
en vecka där jag spenderat fyra av sju möjliga kvällar på ollis har så gott som nått sitt slut och därmed är också jag helt slutkörd. två nätter i rad har jag spelat musik och igår var min egen feelis verkligen på topp! :D
 
 
idag har jag en sämre dag och skulle helst av allt gömma mig under täcket för resten av dagen. sitter och lyssnar på musik men i något skede kommer min dator att dö. min akkusladd har gått av. får traska till itronic någon dag. kul att försöka göra ekonomiska val i livet när en ny laddare kostar fricking åttio euro. har bättre saker att lägga mina pengar på. åre, bara för att ta ett exempel. om en vecka är vi redan i sverige :) 
 
vad som händer idag är att plugga till tent och försöka börja på en inlämningsuppgift som ska vara inlämnad inom fyra dagar. så sjukt otagg. 
Michelle

Oj nej! Vad e chansen att din dataladdare också sku gå sönder nu? Min gick sönder i torsdags och det kändes nog himla skit att gå och köpa en ny för +80 euro! :S Men en fungerande dator måste man ju ha så de va bara å betala då, haha :D

Svar: alltså de e så sjukt att såna små saker ska vara så jäkla dyra :D förstår ju att företagen o spec apple då vill casha in, men jävlars! svider ju i plånboken att vara tvungen att införskaffa en så "onödig" sak ;)
JANINA

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress