Janina Kronlund


Februarionsdag
under förra natten sov jag alldeles för lite. detta resulterade i att jag kände ett galet behov av att påbörja morgonen med en redbull. efter lunchen hällde jag i mig en kaffe (med mjölk och två sockerbitar, helt rätt). påföljden av dagens smarta dryckesval har varit att jag varit överglad och sprudlande full av energi. fin onsdag :D
 
efter att jag kommit hem från jobbet vid halv fem så har jag inte hunnit göra så mycket mer än att roadtrippa ut till toto's grill i malax. jävlars vilka goda buffalo bill -hamburgare jag & emma tryckte i oss. det är SÅ VÄRT att köra ut till malax bara för att äta på detta ställe, helt super och fem stjärnor och all världens cred åt att maten verkligen lagades med äkta kärlek. prova prova! :D

eftersom jag redan hunnit ta ut all min energi under dagen känns det som att jag går på reservbatterier just nu. jag är redo att stupa i säng, falla ner i dvala och möjligtvis återuppstå tills imorgon då det är dags för arbetspass 4/7 denna vecka.
 
elise

hej, fin blogg, titta gärna in min nystartade :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress