Janina Kronlund


En februarimåndag
min måååndayy bjöd på varierande innehåll. jag började morgonen med att gnugga tröttheten ur ögonen; jag var fem före att bli kvar i sängen och skippa dagens alla måsten. nej men, drog till skolan och skrev en tent i business-to-business marketing. tenten handlade bland annat om hur företag lyckats på den japanska marknaden. intressant och framför allt sjukt bra information att lagra om till kunskap :D 
 
efter skolan promenerade jag till jobbet där jag befann mig tills klockan slog aderton (japp, aderton. inte arton. ett kort aderton, inte ett långt aaderttån. nu vet ni). efter att jag hade kommit hem från jobbet packade jag min lilla gymväska och cyklade (lite lat måste man få vara) till gymmet. gick på ainos corepass och var nöjd så! det är så skönt att röra på sig :) 

gick via sale och råkade hitta ett par nycklar, som jag förde in till kassan. en tjej hade redan hunnit fråga om dem, så jag hoppas hon hittar tillbaka till butiken och får återförenas med keysen. när jag kom ut hade min cykel blåst omkull. schysst karmakrasch där? måndagskvällen till ära gick jag i bastu tillsammans med mina inneboenden emma & milja. ganska mysigt! nu är det dags att krypa ner under täcket framför ett avsnitt shameless. guld start på veckan! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress