Janina Kronlund


30-åriga Oliver's Inn
världens bästa bar oliver's inn kör all in med kalasvecka på grund av att det har gått trettio år sedan ollis slog upp dörrarna! :D partajveckan är alltså orsaken till min värdelösa uppdatering men jag kan härmed meddela att jag fortfarande lever!
 
jag & mackan spelade musik i tisdags och det var så sjukt roligt! på torsdagen var det den officiella trettioårsfesten så jag var ute på kalas med mina vänner. igår var det trettioplussarna som firade - jag hade lovat att ta lite foton plus att jag lovade vara chaufför åt mamma & pappa så ni kan ju bara gissa var jag befann mig under halva kvällen? :D grym fiilis! hursomhelst har jag tusen nya bilder för screenarna på ollis och några fiilisbilder kommer jag självklart också att dela med mig här till er. 

idag blir jag kvar hemma i soffan framför en film, men partyt fortsätter som aldrig förr! medan ni börjar tagga till för mackan & bandet som ska spela ikväll så kan ni få betrakta en bild på mig & cheeefin haha.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress