Janina Kronlund


Jullov
äntligen jullov! det betyder att man i sin fridfullhet kan arbeta normala kontorstider utan att behöva komma hem till inlämningsuppgifter och jobbiga deadlines och hur skönt är inte det? :D denna vecka har bestått av allt från jobb & skola, att vara sjuk och att roadtrippa, till sonjas examensfest och glöggkväll påföljt av en rolig utgång. igår hade vi dessutom bjudit över lite vänner för en sista förfest i vår lägenhet, eller begravningsfest som vi ville uttrycka det. så fint att alla var klädda i svart :D lyckan slog i taket när erik gav mig sin lördagstur och jag fick spela på ollis! skoj!
 
när jag vaknade vid halv fyra-tiden denna eftermiddag så tänkte jag en god tanke om att somna om för att få njuta av en tjugofyratimmars sömn, men steg slutligen upp ändå. har legat på soffan och ätit choklad, chips och kex med ost. söndagslyx. för tillfället kollar jag på dagens andra film tillsammans med milja, och vet ni vad? idag tänker jag inte lyfta ett finger :D
 
daniela

så snygg <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress