Janina Kronlund


you are a firework
passligt jobbigt att ungefär allt smink tar slut ungefär precis samtigt. vet inte om det är något universalt sminkfabrikspåhitt att se till att produkterna ska ta slut på samma gång, vad tror ni? idag har jag införskaffat alldeles för mycket produkter som jag helt enkelt bara måste ha. jep ni vet. jag har sprungit på apoteket och claes ohlson för att köpa nödvändiga grejer som en adapter och after-sun-lotion, plus att påsen som följde med mig hem innehöll mascara, ögonbrynspenna, ögonbrynsfärg, foundation, schampoo, balsam, sminkborttagningsmedel, torrschampoo och annat småkrafs. alltså what. alla av de redan nämda produkterna är såna som är okej att köpa en för sig, men allt på samma gång är inte okej om ni frågar mig :D
sitter på en madrass på vardagsrumsgolvet och lyssnar på regnet som forsar ner från himlen. det är egentligen rätt mysigt, men jag vinkar lite dystert hejdå till den planerade kvällslenkkin som fanns i tankarna. vad jag önskar: solsken i morgon kväll. vad jag borde göra: sortera kläder och kolla vad som behöver tvättas. vad jag vill göra: kolla film.
Cajsa Lindahl

cool bild! :O

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress