Janina Kronlund


August 5th
wihuu, idag har jag och hoai fyllt i kryssningsdetaljer samt ansökt om inresetillstånd till usa. efter att jag utan någon lycka febrilt försökt återskapa min ansökan från förra året, så blev jag glad när det kom upp ett meddelande om att mitt passnummer redan hade en ansökan som är i kraft i två år. nu slipper jag ansöka igen! skönt att ha det problemet ut världen och tack för ett bra system! bara det.
andra bravader: har jobbat från nio till fem, gått runt i klädbutiker och spenderat alldeles för mycket tid i provrum, betalat våra weekendbiljetter och ätit middag med pappa på den grekiska restaurangen ikaria ♥ följer några av dedär instagramsnyggingarna som uppdaterar med drömbilder och sedan gyros på the yacht week så jag ville också ha :D helt klart över förväntningarna! nu måste jag plugga (?) för jag har tent (?) på jobbet (?) imorgon.
 
TIDSTJUVEN

Alltså fy för alla de där svenska bloggerskorna som hänger på den där grekiska yachten. :D Jag förstår precis din gyros-abstinens igår! Jag hade samma.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress