Janina Kronlund


Sängleverans
för ett gott tag sedan beställde jag en jenkkisäng. den anlände cirka tre veckor efter att jag beställt den. allt okej, förutom att det var fel säng; en vanlig dubbelsäng. jag ringde och frågade om själva jenkki-delen och de lovade att jag skulle få den. några veckor gick och ingenting hördes. gick in till möbelbutiken och bad om ett leveransdatum. du har fått fel säng, vi kommer att komma och byta ut den, fick jag höra. jahapps. de lovade att det skulle ske samma veckas fredag. ingen säng. på pampasfredagen väntade jag som en kråka, ingen säng. nästa vecka, ingen säng. gick tillbaka till butiken och undrade. vi har återigen beställt fel säng, men vi beställer rätt säng åt dig nu, sa de denna gång. det var några veckor sedan och jag har väntat ever since. idag fick jag ett lyckans samtal och som tur råkade jag vara hemma.
 
ikväll sover jag äntligen gott & räknar med att göra det typ 10 år framåt. dat level of investment som jag satt i denna säng :D
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress