Janina Kronlund


Lifvet lite bättre
man måste ha lite drömmar & på min drömlista finns det massvis med platser som ska checkas av från bucketlisten. hur länge har jag inte drömt om bahamas? det finns tre delstater jag velat se i usa; new york, kalifornien och florida. de två första har jag prickat av och florida återstår ännu att uppleva. för en tid sedan bestämde jag mig; i år åker jag till bahamas. sagt och gjort, resan är bokad och countdownen kan börja! måste bara gå och sova hundranio nätter till, sedan.
 
mitt härliga resesällskap kommer att bestå av josefina & hoai! ifall någon där ute känner för att hänga på så kan jag meddela all information needed ;) kommer bli grymt och jag är så sjukt taggad och jag älskar livet och jag förstår inte riktigt att det här händer nu.
 
Josefina

Kommer bli såå huippu!!

Anonym

Psst delstaten heter Florida :)

Svar: HUPS! så går det när man är för ivrig ;)
JANINA

daniela

åååh vitsi va NICE!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress