Janina Kronlund


I kinda feel like I, feel like I saw the light
 
för några veckor sedan visade någon denna musikvideo åt mig. jag payade endast attention till musikvideon och inte alls till själva låten, som är så sjukt guld och en av de låtarna som jag replayar mest just nu. om ni inte sett musikvideon så rekommenderar jag absolut en titt :D
Anonym

Hej! Ett minilitet förslag som jag funderat på nångång förr: sku du kuna tänka dej att skriva in veckonr där på högra sidan efter du skriver vem som spelar på ollis "denna vecka"? Gäller såklart int just denna vecka (så weird tillfälle att kommentera det kanske haha...) men brukar ibland vara osäker om du hunnit uppdatera till ny veckan eller inte :) just a suggestion!

Svar: hejsan! :D bra hej, helt super initiativ! fixar det genast :D
JANINA

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress