Janina Kronlund


We're good
efter en rätt dålig nattsömn vaknade jag konstigt pigg & befann mig på hanken vid tio i åtta. alltså jag älskar den här tyskakursen. jag älskar tyska och jag älskar känslan av att lära mig något igen. efteråt så gick jag & johanna till sweet vaasa för att äta frukost. satt och talade om allt mellan himmel & jord i kanske någon timme, så bra start på dagen :) skulle ha haft någon kort briefing med nya klassen om någonting någon gång idag, men jag tog mig aldrig till skolan. neither did mina klasskompisar, så vi sitter alla i samma båt. oops! 
 
cyklade hem till mi mami för att äta och hänga lite, innan jag cyklade hem igen. tänkte att jag skulle vara aktiv och typ jogga eller springa idag, men jag blev medbjuden på äventyr och jag kan inte tacka nej till sådant. har haft en lite bättre torsdag och vetskapen om att den här helgen blir så sjukt jäkla bra gör att livet är lite extra på topp just nu!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress