Janina Kronlund


Värlax
efter detta veckoslut på villan samt efter att jag ikväll fått gå i bastu här hemma och få håret tvättat, då kommer jag få konstatera att jag känner mig som en ny människa! inte riktigt ännu ändå. jäklar vad det har varit skönt att leva lite villaliv. 
 
 
i fredags njöt jag av tystnaden; helt ensam, hade inte ens hundarna med mig som sällskap. så otroligt välbehövligt, välförtjänt och passande att ni inte ens vet. powernappade lite på soffan, bakade några pajer och följde med lite svensk politik. synd att man inte får rösta i det svenska valet :D 
 
 
på lördagsmorgonen anlände emma, hoai och josefina. vi rodde ut till lite öppnare hav och konstaterade att vi lyckades perfekt med vädret. solen sken så varmt att det fortfarande kändes som sommar. emma körde på sommarlooken medan hoai snackade vinterpäls. 
 
 
på eftermiddagskvällskvisten anlände sonja, anna & victoria och vårt sällskap var därmed helt complete. vi drog ut på en liten fisktur med roddbåten :D 
 
 
när det började skymma tände vi lite ljus & grejer
för att skapa en mysig stämning för kräftskivan.
 
 
JAG HAR HELT ENKELT BARA SÅ FINA VÄNNER ♥
idag stekte vi plättar på muurikkan. livet känns bra!
Susanna Maria J

Vilka härliga bilder :D

emsie

<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress