Janina Kronlund


Möjligheter
det är snart måndag, denna vecka når sitt slut och jag har en mygga i mitt rum. vet nu redan att den kommer hugga mig i sömnen. verkligen ett schysst svek när jag så snällt ger den tid att leva. 

det kommer att hända massor och jag ser fram emot hela veckan! blir inte alls enformigt på ollis eftersom jag spelar både onsdag, fredag OCH lördag. sjukt roligt men vi kan lätt vinka hejdå åt dygnsrytmen. i morgon ska jag jobba. förra veckan skrev jag på ett arbetskontrakt så att jag får jobba vid sidan om studierna. vet inte hur man klarar sig i det finländska samhället utan att arbeta.

på tisdag kanske vi hamnar på dansgolvet, på onsdag planerar jag både skola & jobb. jobbar onsdagsnatten på grund av att det är sitzeftersläpp! på torsdag är det gameday för sporttis, så jag tänkte vara på plats. borde ta mig till ishallen någon random dag under veckan också. på fredag har vi något av en firmafest och så ska jag spela musik igen. ska försöka få den turen bortbytt. på lördag ska jag vara med i evenemanget gamylis, och så spelar jag från 22. 

medan detta pågår ska jag också befinna mig i skolan varje dag. om jag slutar tidigare någon dag kanske jag hinner jobba på anvia mer än bara i morgon. sömn kommer att vara guld under den kommande veckan. hur slutkörd jag är på söndag ska vi inte ens försöka gissa på. men det blir kul! nu kör vi!! 
 
Kaffehörnan

Hoppas inte flugan hugger dig

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress