Janina Kronlund


En dröm
 
 
en drömlägenhet (efter att man fixat golvet. tänk er riktigt mörkt eller ljust) är till salu i, enligt mitt tycke, vasas finaste hus här på hofrättsesplanaden. il banco-huset brukar jag kalla det. lite på en halv miljon får du gräva ur fickan för att denna ska bli din. jag vill köpa denna lägenhet. källa
Niles

Så fin! Snackar vi Euro nu?

Svar: japp det gör vi! :D en halv miljon kronor skulle ju vara alldeles för bra för att vara sant ;)
JANINA

Niles

Haha - tänkte det också men ville försäkra mig, annars skulle jag bytt land direkt...

Niles

Men sen kanske man kan låna ihop till det? Den lägenheten hade sjukt mycket potential! Var inne på länken också och tror att Finland kanske är mitt framtida hem! (Såg en öppen spis också) - man kan ju pendla till SVerige?

Svar: Men precis, håller med dig till tusen! Vasa är en underbar stad, du kommer inte ens längta till Sverige! :)
JANINA

Tigerhonan

Åh så fin :D

Trump

vilken lyxlägenhet, köp bort....

Maria Frände

Åååh. :D En lägenhet som den där hade fått till och med MIG att överväga att flytta till stan. :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress