Janina Kronlund


19.13
 
 
nu när måndagen långsamt börjar lida mot sitt slut kan jag konstatera att det varit en riktigt bra start på veckan. jag & emma kom två minuter för sent till morgonens ERP-lektion, men blev (tillsammans med emmamae & josefin) faktiskt hemskickade efter halva lektionen eftersom att vi var så mycket före alla andra. hur roligt? booyahh!

jag har hunnit via posten för att returnera den svarta klänningen som jag fick hem på posten för två veckor sedan. hade spanat på den hur länge som helst och så satt den dåligt, var lite för stor plus att det också fanns ett hål på den. tummen ner då. annars skulle jag göra skoluppgifter dagen lång. hur långt jag har kommit ska vi inte ens tala om, för jag har knappt börjat.

istället var jag & milja på gymmet! trodde vi skulle på rpv men det var ett pass body istället. hur som helst så blev vi kvar med en bra feelis och högst antagligen lever musklerna inget lätt liv i morgon. har tusen grejer att ta itu med men tiden räcker inte till. tänkte cykla iväg via citymarket! :) tjejorna kommer hit på måndagsmyskväll! vad betyder måndag? jaoo, bara en sak: paradise hotel! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress