Janina Kronlund


Pluggdag
denna dag kan beskrivas med två ord: aktiv och duktig. för det första så var jag i skolan klockan 8 (på något sätt är det rätt så ofta ganska så svårt att ta sig dit så tidigt) på customer relationship marketing, cyklade hem för att luncha och hann tillbaka (bara två minuter för sen) till academic reading & writing. låter spännande, jag vet. egentligen är det helt okej, för jag tycker det är kul att analysera & sammanfatta texter. 

efteråt hade vi fortfarande haft finansiell matematik men ingen från min klass var på väg på den lektionen så jag kände att jag också fick låta bli. istället joinade jag milja & sonja som befann sig på åbo akademi. satt där en stund innan vi gick genom regnet till sonja för att plugga! jag är fortfarande här. jag kommer ihåg att jag sade någonting om pluggandet när klockan var fyra. nu är den snart nio, men då kan jag tillägga att vi också hann vara en sväng till citymarket för att hämta hem lite dinner som vi också kalasade på! :) fint så! 
 
 
några tallinnbilder från arkivet. i alla fall lite liv (;
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress