Janina Kronlund


Ollis igår, Fontana ikväll
denna fullproppade skolvecka slash evenemangsvecka har hunnit kicka igång riktigt ordentligt! i skolan är en tent och en presentation avklarad, men ska jag vara helt ärlig så kan min prestation beskrivas med ett ord: värdelöst. det är helt okej att inte alltid vara bra.

igår körde jag & emma en spontanutgång och hamnade självklart på oliver's inn. tog nästan inga bilder under hela kvällen men hade istället tid att ha alldeles för roligt! nu ska jag ta itu med att analysera akademiska artiklar. hujjdå. ikväll ska vi till fontana för att dansa till heavyweight dj's! blev riktigt imponerade av dem när vi var på weekendfestival i somras så kvällens plan lockar till tusen :) 
 
MTV

One Direction kommer till Hesa nästa sommar :)

Svar: JAG VET!! kul! borde man, vem kommer med? :D
JANINA

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress