Janina Kronlund


Nu är det mycket
 
tyskatenten gick exemplariskt klockan åtta i morse efter att vi kommit hem vid klockan ett från oliver's inn igår. så här efteråt ångrar jag att jag var så stressad inför tenten, men man vet ju aldrig. ny kurs, ny lärare, ny skola, allt nytt, vilket innebär att man inte vet någonting. jag lyckades förutsäga en del, men att det skulle vara så enkelt som det var hade jag aldrig gissat. om jag får mindre än 45 poäng (maxpoängen var 50) så kommer jag att gråta krokodiltårar. 

efter tenten tog jag en liten tupplur innan jag & emma tog hissen ner, överraskades av en väntande viccan, cyklade till åa för att luncha med milja & sonja. mår så bra av dessa tjejer! :) har försökt krypa ner i skolarbeten men idag går det nog riktigt trögt. har en lista med tusen uppgifter att checka av. vill dvala ner mig för nästa vecka och återuppstå när veckan är över, har både tenter och jobbiga deadlines att ta itu med. jag vill inte. so much to do and never enough time. dessutom är nästa vecka fylld av roliga evenemang om kvällarna (från måndag till lördag händer det någonting ROLIGT VARJE KVÄLL så jag vet seriöst inte ens när jag ska hinna sova). om jag ska hinna med alla deadlines och grejer borde jag ta omaloma från skolan?!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress