Janina Kronlund


Måndag
veckan kickade igång med en ledig dag, så jag sov lite för länge innan jag träffade sonja för att luncha på åa tillsammans med ida. kändes lite halvsegt att cykla till skolan och sätta sig i ett av dataklassrummen på min lediga dag, men that's what we did! var tvungen att ha tillgång till min information i ett visst system så jag satt i skolan och jobbade med enterprise resource planning tills jag körde fast.
 
jag & ida satt en stund på sweet vaasa innan jag drog vidare till ollis för att ha möte. när jag kom hem så gjorde jag en korvsoppa! hur höstigt är inte det på en skala? aldrig gjort en förr, men den blev hur bra som helst. tycker jag är värd några fler vuxenpoäng för det. kvällen bestod av en powernap och en powerwalk men jag är bara hungrig haha. ida har anlänt på sleepover så tjejorna sitter i vardagsrummet och kollar på paradise hotel. i morgon har jag skola från 8 till 18. ska göra mitt bästa. om jag överlever så spelar jag på ollis från 22 och framåt! #ollistisdag
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress