Janina Kronlund


Kung
 
på fredagsmorgonen steg vi upp 6.45 och cyklade direkt till gymmet. vet inte vad som hände där, men ger mig & emma en stor klapp på axeln för det i alla fall :) vi hade inte en enda lektion på hela dagen heller, så jag vet faktiskt inte hur vi lyckades. 
 
 
åt frukost i lugn & ro, filmade materialet till vinn-en-resa-till-prag-filmen och så lunchade jag tillsammans med pappa på stan.
 
 
veronica maggio spelade i övis och luften var fylld av magi. vilken helt igenom underbar människa, galet najs ljussättning, underbara låtar men lite halvtråkig publik. måste medge att jag också var lite tråkig, det är svårt att ge allt till låtar man inte kan. men sedan, de man känner igen och de man känner något för. snälla bli min var allt från underbar till magisk. jag rös och jag log och jag sjöng och jag mådde bra av att höra en liten kör sjunga med. så vackert.
 
 
efter konserten kände jag & vickan att det inte var dags att gå hem ännu, så efter att vi synat igenom vasas utbud på mysiga fredagsställen så gick vi till brasserie, där vi satt en god stund och talade om precis allt & ingenting ända tills det var dags att gå hem och somna lycklig :) så sjukt bra kväll! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress