Janina Kronlund


If there's a moment when it's perfect
 
kämpar och på med skolan, i tisdags sträckte sig skoldagen från 8 till 18. jag var lite stolt över mig själv som tog mig till skolan till 8 även om jag hade fight mot mig själv i ungefär 30 trötta morgonminutrar innan jag bestämde mig för att stiga upp. till vamk går vi i träningsbyxor och lenkkare! i morgon har vi tent i enterprise resource planning. känner inte mig redo.
 
 
jag & emma var och testade den asiatiska restaurangen tom yum thais a la carte. jäklar vad bra! man fick till och med bestämma spicighet på maten, så ifall ni gillar kryddstark, asiatisk mat så är detta att rekommendera. var så sjukt nöjda över hela upplevelsen. restaurangen var inredd riktigt classyt och maten var otroligt bra. jag åt friterade tigerräkor (om något kan vara friterat till perfektion så var detta det) och sedan chicken cashew. absolut värt fler besök! :) 
 
 
jag, emma, emmamae och josefin bowlade en timme under tisdagskvällen. skolans studentförening vamok hade bokat alla banor från fyra till nio med konceptet först till kvarn så vi fick en bana! riktigt roligt och bra initiativ av vamok, tacktack! början gick helt okej bra för mig, men sedan tappade råkade jag "lose it" och det slutade med riktigt kassa poäng för min del :D 

lite senare satt jag, hoai och fiffi uppe hos ida och skrattade åt allt livet har att bjuda på, innan vi traskade vidare till ollis. det är ju bara tisdag en gång i veckan! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress