Janina Kronlund


Bra start på sommarlovet
den allra sista femsidiga company establishment -inlämningsuppgiften är inlämnad och livet känns lite lättare! nu är det sommarlov på riktigt! jag har samlat alla mina studiepoäng, fått bra vitsord i alla kurser utom en, jag har knappt varit på lektioner under vårterminen, med andra ord har jag slunkit igenom det första året på vasa yrkeshögskola och jag är allvarligt talat inte nöjd med någonting annat än studielivet på sidan om skolan. på papper låter det amazeballs att ha en bachelor in business administration men JAG VET INTE. OCH NU ÄR JAG SÅ JÄVLA ARG. loggade precis in på  antagning.se för att kolla hur det går med min ansökan till ett svenskt universitet. där stod det att de behövde ytterligare en kopia på mitt pass för att kunna behandla min ansökan. sista inlämningsdag femte maj? allt annat har de skickat till min e-post men inte detta superviktiga meddelande? varför loggade jag inte in på denna sida för en månad sedan. aaaaargh.
 
alltså SERIÖST. jag vill bara gråta. jag vill inte vara kvar på vamk men det ser lite jävla dåligt ut just nu. helvete. JAG ORKAR SERIÖST INTE MED DETTA. är så jävla sur, bitter, arg, förbannad just nu. VARFÖR HÄNDER DETTA. vet inte vad jag ska ta mig till. hejdå, alla mina planer.
 
TIDSTJUVEN

Ååh :( Kanske du kan skicka mail till det svenska universitet? Det är ju helt sjukt om det ska hänga upp sig på en så fjuttig sak som ett enda papper som fattas.

Anonym

samma sak här, ta kontakt me skolan och berätta hur det är, att du inte fått veta att det fattas nåt osv.
allt ordnar sig säkert... puss o kram,

Anonym

kanske det bästa är att ringa dit själv då du kommit hem, alltid bäst o diskutera med nån direkt...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress