Janina Kronlund


Nästsista dagen
 
fortfarande inte helt återställd men who's gonna stop me? aldrig i livet att jag skulle ligga inomhus en dag till nu när vädret äntligen börjar klarna upp. hade ingen röst imorse. tyckte jag förtjänade en fet pizza till lunch, mannen i kassan undrade vad fasiken som var fel med min röst. köpte en bok på stop'n'shop, mest för att ha någonslags underhållning på flyget ifall telefonen dör. läste inte ens vad den handlar om, nicholas sparks är en av mina absoluta favoritförfattare, äger några böcker och brukar fälla några tårar till dem. min favoritfilm, the notebook, är den filmatiserade versionen av boken som han skrivit. annars så undrade killen i kassan också vad som hade hänt. I'm just sick, that's all. låter som en kråka okej let it go.
 
jag har legat och snörvlat vid poolen hela dagen lång! efter att victoria kommit hem från skolan så joinade hon mig och min vän lindsey kom också över! är så glad att jag fått hänga med både lindsey & gabby under min vacay här :) känner alltså dem båda från förra årets spanienresa. senare mot kvällen kom diane hem från sin jobbresa till österriket & tyskland. nu ska jag sova, imorgon är det min sista dag här. HJÄLP vad tre veckor gick fort?
emsie

iiiih! <3 (tre veckor gick int alls så fort :'))

Partyjobb

va, ska du partyjobba både fre och lör!!! hur ska du orka, stackars dig <3

Svar: hej mamma :D partyjobb i helg passar ju perfekt in på min jetlag, det är torsdagens och fredagens office-hours-jobb som kommer att vara den tunga delen :) kram
JANINA

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress