Janina Kronlund


Wörkket
 
 
det är den sista julidagen och därmed har ungefär två månader sommarjobb avklarats. det är den sista julidagen och därmed officiellt en månad kvar innan skolan börjar. det är den sista julidagen vilket innebär att min fina fanny fyller år, så jag skickar en massa myrsloksgrattispussar all the way till ayia napa :) 
 
denna vecka samlar jag sammanlagt 46 timmar på diverse jobb, ungefär som alla andra veckor. för tillfället känner jag mig rätt trött. skönt med fredag imorgon! skönt med lite veckoslut emellanåt! skulle sitta bra med en såndär kulinarisk-upplevelse-resa till södern ;) .. om inte weekendfestivalen räknas då. två veckor kvar! jag vet nu redan att jag ska äta på vapiano. helsingfors verkar bli min enda kulinariska smakupplevelse i södra breddgrader för i sommar.
 
kanske hösten bjuder på något spännande resemålsäventyr.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress