Janina Kronlund


Sweet Vaasa med Kitty
idag lunchade jag och kusinen på sweet vaasa, lätt godaste laxsalladen i stan! så sjukt goo! jag har aldrig ätit någon annan sallad där, så tänkte passa på att fråga vilken sallad ni tycker är bäst på sweetisen? jag vågar inte prova på någonting annat när jag vet hur bra laxen är ;) I mean, varför förstöra ett vinnande koncept? kanske jag vågar om någon rekommenderar någonting annat.
 
 
torsdagskväll innebär cheerleadingträningar! får jag skryta igen nu? (tack!) jag är så galet imponerad av mig själv som har lyckats träna två gånger under samma dag? huhhu! hashtag fitgirl healthylife! haha nånej, vi ska inte överdriva, belönade mig själv med en kinder bueno, blev snål på en sådan på grund av en tv3-reklam som emma sjöng med i för full hals. jaoo bra så! träningarna gick riktigt bra, lyfte tillsammans med julia och vi är kickass! nu är jag redo att stupa i säng. klockan är inte ens tio. 
Julia

TYKKI ryhmä !! ;)

aina [fotoblogg]

Gott! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress