Janina Kronlund


"Jullov"
 
det är lagom lätt att försöka andas ut, när jag håller på och stressar över skolan. på mitt jullov? just nu har jag bara lust att tagga ner på studietakten och chilla lite. ett gruppprojektarbete på tio sidor har vi i alla fall lämnat in idag. jag har en företagsbusinessanalys som ska lämnas in under den första skolveckan. jag har en tio sidors skitsvår-och-akademisk-och-analytisk-och-nämde-jag-skitsvår-och-jobbig-uppgift som också ska skrivas och lämnas in i början av januari. dessutom ska två tenter skrivas på den femte dagen av skola. nämnde jag att båda är skitsvåra tenter? nepp. nu vet ni.
 
jag blir ju galen nu redan. jag jobbar både dag och natt under den kommande veckan så när jag ska ta itu med skoluppgifterna står som en öppen fråga.
 
men till livets goda! :) min tyska kompis benita kommer hit om en vecka!  ska ge henne världens mest finlandssvenska experience med allt från bastubad-och-snöbad-på-villan till ollistisdag! guld! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress