Janina Kronlund


Decemberonsdag
årets tenter är skrivna och imorgon ska jag till skolan för årets sista skoldag. skönt att det blir jullov :) igår köpte vi en julgran och idag har jag köpt ett paket med pynt! :) vi måste köpa mer pynt och en ljusslinga innan ni får se den. det ser i alla fall fint ut när vi lagt alla redan köpta julklappar under granen.
 
igår fick ratti förhinder så jag spelade på ollis istället för att själv gå ut och dansa lite. och.. vilket bra val sedan. kvällen var så sjukt nice och jag var på hundra bättre gånger humör när jag traskade hem än när jag anlände. under 1,5 år på ollis har alla partypeople aldrig sjungit living on a prayer lika högt som igår. mådde som en prinsessa och njöt av varje sekund. hade inga ord för livet var bara så fint.
 
idag har jag vaknat till en tyst lägenhet, provat en ny slags sminkning och därefter traskat längs med hofrättsesplanaden till stadskärnan. köpte hälften av årets julklappar och gick tillbaka med fulla kassar. kändes bra :) imorgon ska vi leverera för reportage, haha. 
 
Anonym

va du e fin,
kramar <3

Svar: tack :) :) puss & kram <3
JANINA

Emma

Helllo goodloockin 😏😍❤️

Svar: how's it cooking good looking :D:D puss bejb! <3
JANINA

daniela

men snyggo!!

Svar: puss på ett till snyggo! <3
JANINA

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress