Janina Kronlund


Årets bästa låtar
imorgon är det nyårsafton och i år är det jag som får spela in det nya året på världens bästa oliver's inn (ni är alla så jävla välkomna :D). jag ska bland annat spela igenom låtar som varit kickass under året, så därför vill jag veta din åsikt, vilka låtar kommer senare att ta dig tillbaka till detta år? ;) kommentera gärna under, så lägger jag upp min egna lista senare.
 
Miljoon

Booyah - Showtek
Wicked wonderland - martin tungevaag
Ten feet tall - Afrojack
Bailando - Enrique Iglesias
Fireball - Pitbull
Wild roses - John De Sohn
Panta mera - De Vet Du
Jåo nåo e ja jåo YOLO ja nåo - KAJ
Trucker's hitch - Ylvis (Ludiis låt ;D)

Där va nu bara di första ja tänkt på! ;) Ha de bra på Ollis babe! <3

Anonym

yolo KAJ och Samsara!

Anonym

FIREBALL :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress