Janina Kronlund


Veronica Maggio
 
fredagen den fjortonde november kommer veronica maggio till vasa på keikka! är det någon som vill gå med mig så får ni meddela intresse snarast möjligen så att man får en biljett köpt :D på tal om svenska artister och spelningar i övis festsal (alltså.. lol) så är det ju dags för lars winnerbäck den tredje oktober. jag har biljett men mitt sällskap ska bege sig ut på en långväga segelutfärd så jag söker alltså sällskap även för detta.
 
med andra ord, en snäll uppmaning: JOINA MIG.
Ida

Den långväga seglaren googlar flyg just nu för att KANSKE vara i vasa 3-5.10 ;)

daniela

lönar sig nog att gå å se, hon e sjukt bra live!

Vickan

Åh jag kan komma om du vill ha random sällskap! :D jag vill också gå på Veronica Maggio men har inte hittat nån som vill hänga på!

Svar: JAA MEN JA TACK!! :D de blir ju hur bra som helst! :D
JANINA

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress