Janina Kronlund


Söndag
för några veckor sedan var jag på weekendfestival tillsammans med sonja & emma. videomaterialet tänkte vi bearbeta till en film, blir kul för alla andra att se och så blir ens egna minne lite mer levande :) minnet på telefonens minneskort råkade ta slut mitt i, så de sparades på sjäva telefonens minne istället. jag har kämpat som en räv men jag hittar dem ingenstans, lovar att jag har gått igenom vartenda alternativ som finns. det jag alltså håller på med just nu är att jag laddar upp mina filmer från telefonen till min dropbox, så att jag därifrån kan ladda ner dem till datorn, importera dem till mitt filmredigerinsprogram vartefter jag äntligen kan klippa in dem i vår halvfärdiga film. ge mig lite tid så är den snart klar! :D 
 
jag sov förresten 12 timmar i natt. så jäkla värt det. steg upp efter fyra på eftermiddagen och det känns inte ens som att jag slösar bort en söndag på ingenting. imorgon är jag till och med ledig. ALLTSÅ JAG ÄR LEDIG. denna lycka! :) 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress