Janina Kronlund


Hejdå visdomständer
NOTE: om du har tandläkarskräck kanske du ska ta och hoppa över det här inlägget

i våras hade jag min första visdomstandsborttagningsprocess (tio poäng för den som orkar räkna hur många bokstäver det blev i ett ord där :D). då undrade jag varför de inte kunde göra sig av med alla fyra på en gång istället. förstod snabbt att det var ett väl uttänkt val, eftersom det inte var så jäkla roligt att tugga efteråt pga att hela ena sidan gjorde ont.

nå, idag då! hade tandoperation nummer två och det gick bra. är typ hård som en sten så jag fick en massa bedövning eftersom jag fortfarande kunde känna den superlånga bedövningsnålen fast hon hade pickat flera gånger redan. jepp, ni kan måla upp ett skräckscenario med en sån där lång nål framför er. precis en sådan :D förutom då det faktum att min själ äger precis noll tandläkarskräck. vad som gäller nu då? antibiotika och värktabletter. tråkigaste biten. måste man så måste man!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress