Janina Kronlund


05082014 2049
 
i lördags spelade jag på ollis. någon hade lämnat en kommentar med låttips, grymt härligt! jag brukar plocka med mig lappar hem för att lyssna igenom musik som blivit önskad, så finns det något bättre än att få tipsen levererade direkt via bloggen (facebook duger lika bra!). tas alltid emot med öppet hjärta haha, bara att skicka! vet ju själv hur kul det är när någon spelar en låt som man får riktigt feelis av oberoende på om alla andra hört den eller inte :) ett litet by the way dock; ollis använder inte t.ex. spotify utan köper låtarna, så därför går inte precis allting att få. men jag gör mitt bästa!
 
 
efter lördagsnattens wörk körde jag ut till värlax
 
 
..där jag spenderade halva söndagen i solen
 
 
igår så var det fint väder halva dagen, men sen så gick himlen sönder. var galet tacksam över att få skjuts hem och inte behöva cykla i hård vind, galet regn och stora blixtar rakt ovanför huvudet. guld. när det emot kvällen hade klarnat upp så joggade/longboardade jag & christa till jobbet för att hämta cyklarna.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress