Janina Kronlund


Good night sweetheart,
hej från en slutkörd tjej! förstår inte hur folk orkar vara så här aktiva varje dag, jag klarar knappt en. idag har jag befunnit mig på fenniaarenan ungefär halva dagen. när jag kom hem var jag så hungrig att jag åt alldeles för mycket mat, hamnade i matkoma och det, plus att jag frös tassarna av mig och var sjukt trött, det gjorde att jag var tvungen att ta en kort powernap. med två snoozar. men kort blev det! steg upp och klädde på mig extremt mycket kläder och så tog jag mig till jobbet
 
kändes mystiskt att sitta och jobba så off hours. stämplade ut 21.50 och de sista brukar vanligtvis gå hem vid 17. nu är jag så galet trött att jag kommer falla i dvala. vet att en liknande dag väntar imorgon. ska vara i skolan 9, sen ska jag återigen till fenniaarenan, 4 ska jag få håret fixat (sjukt lycklig) och 22 ska jag partyjobba på ollis. så ja, hej sömn.
 

haha historien bakom denna bild med mina härliga vänner<3
blir så glad av bra minnen,  låt oss skapa tusen och tusen till 
kitty

<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress