Janina Kronlund


Babe, you don't have to worry
jag har tagit ett riktigt bra beslut och hoppat av marketing communication-kursen i skolan. förutom helt basic läxor, samling av aktivitetspoäng, närvaro i klassen, assignments och grejer skulle jag ha haft en stor tent och ett riktigt stort projektarbete kvar att göra. eftersom jag låg på ruta noll i de två sistnämnda så tyckte jag att det var bättre att hoppa av nu och ta om kursen i ett senare skede istället (om inte livet vill sig annorlunda, man vet aldrig). jag menar, jag tar hellre den här kursen senare, någon gång när jag kan satsa och ge mitt allt. hellre så än att faila nu.
 
har ändå mycket kvar att göra, så jag spenderar min måndagskväll tillsammans med inlämningsuppgifter, projektarbeten osvosv. vad gör ni då? jag har gjort allt för att inte behöva studera, jag lovar, allt. har bland annat städat mitt rum, tvättat vitt, tvättat färger, dammat min matta, fört ut mina sängkläder för att vädras, dammsugit lite här & där och till och med moppat ena balkongen. that activeness eller! skönt har det i alla fall varit med en extra ledig dag :) 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress