Janina Kronlund


Att sova och att jobba
busy life! igår var jag och hoai ute på ollistisdag en aning för sent, men vi var ändå hemma innan tre. klockan 8 befann jag mig på jobb och har tagit mig igenom en effektiv jobbdag fram till 16.15 med hjälp av två koppar kaffe och en stor dos av kämpa-du-får-skylla-dig-själv-som-är-vaken-så-länge-om-nätterna-känslan. jag kom hem och märkte att jag inte hade någon hemnyckel men som tur tog det inte länge innan hoai räddade mig :)
 
tvättade precis bort mitt äckliga smink och ska ta och sova i två timmar nu. herregud klockan är redan 17. jag tror att jag börjar spela vid 22 i kväll men eftersom det är en speciell dag (haha, ja, kung, vappen!) löns det ju att kolla upp ifall jag ska vara där tidigare. nu ska jag sova lite! puss, fira lugnt! 
 
Anonym

superfint foto av er två

Svar: tack<3
JANINA

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress