Janina Kronlund


A swing
jag vill ha en gunga på balkongen. tänker mig en sån där homemade och ganska mysig. finns det någon som kan snickra ihop en sådan så köper jag den gärna! om ni har tips på var jag skulle kunna hitta en sådan så snälla, dela med er av denna dyrbara information :) jag tänker mig något i stil med detta;
 
kan väl säga att min googling gick lite fel när jag försökte hitta bilder på mysiga gungor.. tio poäng för detta eller? sökte på swing in woods. klart, enkelt och logiskt. lite för logiskt, enligt google.
 
 
J

Att tillverka gungan är väldigt enkelt :). Gå bara in till t.ex K-rauta och säg att du skall ha en hyvlad 2x12 typ 1m. Sedan lite rep.

Verktyg du behöver är:
-Borrmaskin
-Passlig borr (Borrens storlek beror ju på repets diameter)

Lycka till :)

Anonym

Låter så enkelt att göra en egen gunga.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress