Janina Kronlund


16.19
hej på er vänner! :) idag hade jag planerat in en riktigt lugn morgon för att eventuellt ligga och kräla i smärta, men.. man får vad man ber om. ingen smärta över huvudtaget! kan äta, kan leva, kan prata och jag känner knappt av att någon tandoperation gjorts. HÄRLIGT!
 
jag hade en lektion i skolan, gick dit i träningsbyxor för att jag inte orkade klä på mig. kom dit, satt och lyssnade i 17 hela minuter innan lektionen var över och vi fick gå hem. haha that skoldag alltså. nu ska jag iväg till oliver's inn och träffa mina dj-kollegor, pusshej. 
 
 
mina världsbästa kämppisar överraskade mig med en fin rosbukett igår!
blir så lycklig av hur fina människor jag bor ihop med ♥ tack emma & hoai!
murre

oj, vilka underbara kämppisar du har o buketten är så vacker, precis som du själv , kramar o glada vappen <3

Svar: <3<3
JANINA

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress