Janina Kronlund


When you've got nothing, you've got nothing to lose
det känns som att jag har försökt börja på min presentation tusen gånger, men jag får ingen bra början. just nu saknas inspirationen till att framställa något på finska. klagar på det här eftersom jag valde en engelsk utbildning av en orsak: är riktigt fed up med att lära mig saker på finska och svenska, så jag kan inte precis säga att jag är riktigt superthrilled över att ha både business finnish och business communication swedish på schemat. i något skede av livet funderade jag på att söka in till en skola i berlin och studera samma grej. just nu undrar jag varför jag inte förde den planen vidare. varför janina?
 
idag har jag varit och kollat på en lägenhet. har sån grym beslutsångest inför precis allting. ska man bo ensam, ska man bo tillsammans, ska man bo i tvåa, ska man bo i trea, hur långt är för-långt-bort-från-centrum, hur ska man ha råd med att leva livet som man är van, hur ska man ta sig till jobbet (som ligger intill hvc), vad borde man göra. just nu har jag inga svar och jag vet inte hur jag ska bli klokare heller. man måste väl bara kasta sig ut och hoppas på det bästa.
 
 
har också suttit på ollis och haft dj-möte där vi delade upp turerna för oktober. tisdagen den 15:e oktober och lördagen den 19:e oktober kapade jag åt mig. märkte precis att jag har höstlov hela den veckan :D den 26:e är det förresten halloweenparty, vilket jag ser fram emot till tusen!!! (blev på lite bättre humör nu) har redan börjat planera vad jag ska klä ut mig till. halloween måste vara årets roligaste fest?
salla

älä stressaa noita asumisia. Sen tuntee, kun on löytäny oikeen asunnon! Ei ainakaan kannata muuttaa sellaseen mikä on ihan kiva, koska sitte ei välttämättä viihdy (: ;)

Svar: <3 tuntuu siltä että oot oikeessa! mut on tää fiilis että pitäis muuttaa kotoo ja äkkiä. mutta en muuta ennenku löydän jonku ihanan kämpän :)
JANINA

daniela

vitsi de sku säkert va awesome att studera i berlin :D å gällande lägenheten, ja tror du känner då du hittar rätt :) ingen stress, bo hemma så länge du kan bara

Svar: nå om! ja vet int varför de int blev till nå, glömd bara bort dom tankarna. :D TYVÄRR!?!? hehh de e no nästan som att ja börjar stressa, får så nog av att de e 2,5 km till stan å familjen har så galet med oljud här på veckorna... :D börjar nog vara dags å flytta asap hihi.
JANINA

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress