Janina Kronlund


Lägesuppdatering
den här tjejen behöver en paus från det här projektet. jag har i alla fall fått ihop 10 slides till min powerpoint och ifall jag siktar in mig på att tala riktigt jäkla långsamt så kanske jag får ihop 15 minuter. jag tycker synd om min business finnish class som kommer att få genomlida denna presentation tillsammans med mig. som tur består gruppen endast av mig, emsi, kusinens pojkvän och tre andra finlandssvenskar så jag det blir nog inget större problem. 

men det där att veta vad man talar om, kommer jag att scora på det? antagligen inte. klockan är snart halv ett och ifall jag inte är helt klar innan ett så ger jag tummen upp för ett mindre misslyckande och kryper i dvala då.
 
Anonym

http://linafoto.blogg.se/2013/september/film-road-trip-norway.html#comment

Svar: ja emsi, norgeroadtrip skulle vara hur kul som helst :D
JANINA

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress