Janina Kronlund


Räpp sitz
jag vet inte om jag seriöst trodde att jag skulle överleva att först jobba 8-16, komma hem för att rusa omkring, befinna mig på sitz 19 och därefter jobba igen 22-3.30. på sitzen råkade jag vara med i en lek som gjorde att man var tvungen att squatta konstant, alltså månadens träning eller? idag har jag träningsvärk i låren :D tack vare den leken gick jag runt på dallriga ben och de två sista timmarna var jag redo att stupa haha. 

jag vaknade 13 idag men kände att jag fick somna om, så det blev en extra två timmars sömn. jag är värd det. men, IDAG IGEN! eftersom det är både lördag och lillajul så förväntar jag mig att det kommer krylla av partyhajar ute ikväll! vi ses! :) 
 
 
// I don't know if I actually thought I was going to survive working 8-16, sitzing 19-22 and working 22-03.30. the last two hours I thought about laying down on the floor and just sort of sinking through it. today I woke up at 13, turned around and slept until 15. today we go again! it's both saturday and "pre christmas" (whatever to call it, little christmas?) so I'm expecting lots of party sharks out shaking tonight! see you :) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress